2017. február 28., kedd

Két hét után jelentett be egy tűzesetet a Recyclix - a felhasználók jelentős károkat szenvedtek

Az alternatív Recyclix kiszállási stratégiám ma megbukott. A Recyclix két hét csend után jelentette be, hogy február 14-én egy tűzeset következtében lecsökkent a gyártókapacitása, ezért önhatalmúlag lecsökkentette a felhasználók egyenlegét, 3 különböző kategóriába sorolva őket.

Tűzoltók oltják a tüzet a Recyclix létesítményén vagy annak közelében (forrás: Recyclix.com)


Az egyik fiókomban 1000 euróból 500 euró lett, a másikban 1000 euróból 350 euró.

Vagyis a 600 ezer forintos tőkémből 255 ezer forint lett. A jövőben erre fizetik majd a 6+8 százalékos hozamot.

Az alternatív kiszállási stratégiám szerint augusztusban lett volna nyereséges a Recyclix befektetésem. Ennek most végérvényesen vége, és számomra nagy kérdés, hogy nyereséges lesz-e egyáltalán a Recyclix valaha, vagy majd veszteséggel szállok ki belőle valahogy, akárcsak a Compound.fund-ból.

Mivel december vége óta alapvetően a Recyclixből veszek ki pénzt, a többiek csak elenyésző összeggel járulnak hozzá a havi jövedelmemhez, most gyakorlatilag visszaesett mindkét portfólióm jövedelme.

Így van ez akkor, ha csak egy-két programra van alapozva a jövedelemtermelés, de megbízható programból nincs sok, és most már a Recyclix sem tartozik közéjük.

Az ígéret szerint a felhasználókat kompenzálják majd a veszteségekért 2017 júniusában, de semmi többet nem lehet tudni erről. Különben is, túl távoli ígéret.

Pár dolog azonban nem világos a számomra.

1) egy tűz mindig gyanús, főleg akkor, ha az akár jól is jöhetett annak, akit a kár ért. Ugyebár a Recyclixről hónapok óta rebesgetik, hogy nincs akkora kapacitása, mint amennyi a tagok befizetése, mégis fizette ezekre az 5 hetenkénti 14 százalékos profitot. Ez nyilvánvalóan fenntarthatatlan volt. E mellett maga a Recyclix is közölte, hogy túl nagy összegeket kértek ki a felhasználók, ezért limitálták is a kifizetéseket összegben és heti alkalomszámban is. Nyilvánvaló, hogy egy tűz, mint külső hatás látszólag nem érinti a Recyclix hírnevét, és így folytatódhat tovább a betétgyűjtés, miközben az eddigi befizetések jó részét egyszerűen eltüntették.

2) nem értem, hogy miért a befektetések egyenlegét csökkentették és miért nem a hozamot?

3) a Recyclix azt írja, szerencsére volt biztosításuk. Ha ez igaz, akkor miért csökkentik a tagok vagyonát ennyire drasztikusan, hiszen a biztosító is fizet kárpótlást?

4) miért volt két hétig csend a tűzesetről és miért fizették ez alatt a szokásos hozamokat, ha már elvileg nem volt meg a termelési kapacitás?

Sok mesét láttam én már az elmúlt években. Egyszerűen nem hiszem el, hogy ennek így kellett történnie és hogy csak így lehetett megoldani ezt. Én például biztosan a tűzeset pillanatában felfüggesztettem volna minden ki-és befizetést és küldtem volna egy hírlevelet, amelyben tájékoztatom a felhasználókat az esetről..

Szóval nekem bűzlik ez az egész, és elszállt vele 345 ezer forint pénztermelő tőkém is, amire csak egy bizonytalan kompenzációs ígéret van, semmi több, miközben a Recyclixet kifizeti a biztosító.

Figyelem, aki netán bankkártyán fizetett be, az megpróbálhatja visszakérni a csökkentett egyenleg és a teljes befizetése közötti különbséget a bankjától, arra hivatkozva, hogy a szolgáltató nem teljesített. Nem tudom, mit lehet vele elérni, de egy "próbapert" megér.

5 megjegyzés:

  1. Nekem egy az egyben eltűnt a négy kis kocka közül három.
    Most van 254 Euróm bent az 1.000-ből.
    Asszem ennek a "cégnek" is reszeltek.
    A XABO után ez most nem hiányzott.
    Sajnos BTC-ben fizettem, úgyhogy ennek is integethetek. :(
    Na most tényleg fontolóra veszem, hogy csinálok egy saját HYIP-ot.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Bearnie!

      Hidd el, rendkívül sajnálom, főleg ha én adtam az ihletet a befektetésre az "alternatív"-nak hívott Recyclix kiszállási stratégiámmal. Számomra is nagy csalódás volt ez a "tűz" és még jobban aláásta bármilyen HYIP-okkal szembeni bizalmamat.

      Az elmúlt hónapokban keményen beleástam magam a sportfogadásba is, de rájöttem, hogy onnan legalább olyan nehéz, ha nem nehezebb pénzt szerezni, mint a HYIP-okból, mert amit eddig befizettem, azt nagyrészt azóta el is buktam. Most már 4 tipstertől fogadok tippeket, ezekből ácsolok össze valamit, nem adom fel. Sőt, nagyon is elszántan küzdök azért, hogy végre fel tudjak mutatni valamit a tavasz végére, mint ahogy azt több bejegyzésemben is említettem már, hiszen az egész blogom létjogosultsága kezd megkérdőjeleződni az eddigi pénzkeresési szerencsétlenkedésekkel, miszerint tényleg lehet-e megbízhatóan komoly pénzt (havi több százezreket) keresni a neten?

      Iszonyúan sok energiát öltem már ebbe a témába bele, s közben semmi mást nem kellett volna tennem, mint nyugodtan kivárni a bitcoin másfél éves árfolyamemelkedését és most minden fontosat rendbe tudnék tenni az életembe és sokkal kevesebb pénz hiányozna attól kezdve havonta, mint most.

      Igaz, akkor nem is találkoztunk volna... Szóval jó oldala is volt ennek. :)

      Szóval KITARTÁST kérek még, meg fogom írni, ha feladtam! De még egyáltalán nem!

      Szép estét kívánok Neked!

      Üdvözlettel: Péter

      Törlés
  2. Tudja valaki hogy lehet kifizetést kérni? Ez a secure authentication hogy működik pcn? Sajnos az én telefonom nem olyan okos,hogy feltegyem rá ezt a kódolvasó alkalmazást, tudja valaki, hogy lehet ezt kikerülni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Heli-m!

      Bocsánat, hogy csak most tudok válaszolni. Utánanéztem a neten és úgy tűnik, létezik rá megoldás PC-n is. Az alábbi oldal nyújt ehhez - képekkel bőven illusztrált - segítséget:

      https://www.maketecheasier.com/google-authenticator-windows/

      Ha nem boldogulsz továbbra sem, kérlek írj vissza!

      Köszönöm!

      Szép estét és sok sikert kívánok Neked!

      Üdv.: Péter

      Törlés
    2. Szia Péter,
      semmi probléma, közben kaptam máshonnan is segítséget, de még nem volt időm kipróbálni. Üdv.

      Törlés