2016. december 23., péntek

A Circle.com bezárja a HYIP-os fiókokat, helyette ajánlom a Blockchain tárcát!

Nemrég történt, hogy egyszer csak kaptam egy levelet a Circle-től (az egyik legnagyobb bitcoin pénztárca szolgáltató), hogy két héten belül bezárják a számlámat, ezért vegyem ki a pénzt. A bezárás oka, hogy megsértettem a szabályaikat.

Amikor az embernek van elég nyűgje, akkor természetesen eléggé rosszul veszi, hogy a naponta használt pénztárcáját egyszer csak hipp-hopp bezárják, hiszen mindenhol ez a BTC címe van megadva.

Amikor anno megnyitottam a pénztárcát, csak ráklikkeltem a szerződési feltételekre és elfogadtam azt anélkül, hogy elolvastam volna.

Hiba volt.

A Circle folyamatosan szkenneli a fiókjait és ahol ún. MLM gyanús pénzmozgásokat lát, ott bezárja a fiókot erre a cikkelyre hivatkozva:


Meg erre:


Ezekben lényegében eléggé pontosan körülhatárolják, hogy gyakorlatilag minden olyan pénzügyi mozgás, amiről ebben a blogban szó esik, az tiltott náluk.

A fene se tudta ezt, úgyhogy eléggé övön aluli volt. Annyit válaszoltam, hogy bizonyítsák be, várom a bizonyítékokat, hogy MLM vagy bármilyen tiltott pénzmozgást végeztem volna. A csajszi visszaírta, hogy most, hogy felülbírálta a döntést, meggyőződött arról, hogy valóban ilyen gyanús tevékenységek folynak a fiókomban, ezért megsértésnek minősül.

Persze tehetetlen voltam velük szemben, ezért kivettem a pénzt és a Zarfund miatt nyitott Blockchain pénztárcára tértem át, mivel ott a Zarfund eleve ilyen célra ajánlotta, így azt biztosan nem fogják bezárni. De még búcsúzóul visszaírtam nekik, hogy válaszukkal nem tudták számomra bizonyítani, hogy valóban megszegtem volna a szabályaikat. (Erre már nem kaptam választ, de ez még kellett a lelkemnek.)

Egyébként megnéztem mind a Blockchain tárca, mind a XAPO tárca szabályzatát és nincs benne semmi olyan korlátozás, mint a Circle-nél.

Ha Circle fiókod van és HYIP vagy hasonló pénzmozgást végzel, számíts arra, hogy egyszer csak váratlanul két hetet kapsz és bezárják a fiókod. Válts mielőbb!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése