2016. május 18., szerda

Nem fizet a Venture-alliance.com - kis helyzetértékelés

Meglepő módon leállt a Venture-alliance.com. Tegnap még fizetett, de ma már függőbe tette a kifizetést és a HYIP monitor oldalak is egyből piros zászlót adtak neki, ketten is, tehát nem is tették átmeneti "problem" fázisba, hanem egyből "nem fizet"-be.

Mit mondjak? Anélkül, hogy bármi rosszat akarnék mondani róla, ezt a két most nem fizetővé vált programot, a Venturát és a Beonpush-t kifejezetten azért vettem fel a portfóliómba, mert a Netinvestportal.com portál ajánlotta. Én úgy gondoltam, hogy ott felgyűlt már valamennyi tapasztalat az elmúlt években erről, főleg, hogy csak 1-2 HYIP programot ajánl. Erre nincs is egy hónapja, hogy becsődölt a Betshare.biz, amire előtte még írta is az oldal gazdája, Balázs, amikor köpködték a Betshare.biz folyamatban lévő átalakításait, hogy ő nem szereti azokat a negatív hangokat, hogy ez csalás, előbb várjuk meg.

Megvártuk, csalás lett.

Ugyanígy, elismerően nyilatkozott eddig a Beonpush.com és Venture-alliance.com oldalakról is, erre alighogy belekezdtem, még abban a hónapban mindketten becsődöltek. Pedig Balázs csak néhány HYIP-ot ajánl, hát az oldala több éves működése alapján azt gondoltam, amit ajánl, azt okkal teszi.

Hangsúlyozom, nem akarom Balázst bírálni, én sem vagyok különb a Deákné vásznánál. Egy HYIP bármikor bedőlhet, én is tudom, inkább csak egyszerűen csalódott vagyok, hogy nincs semmilyen támpont, semmilyen biztos támasz, amikor az ember a HYIP-ok világában a világítótornyot keresi. A Netinvestportal.com ajánlásaiban sem bízhatom a jövőben, holott eddig adtam a szavára, bizalmat adtam neki.

Egyébként gondolkodom valami olyasmin, hogy megfigyeljem a HYIP-ok életciklusát. Azt látom, hogy a legsikeresebb programok is bedőlnek 2-3 éven belül, a kevésbé sikeresek pedig még előbb, így azon gondolkodom, hogy 1) a sikeresség, 2) az ígért hozam és 3) az eltelt működési idő alapján meg lehetne-e becsülni egy HYIP program életciklusának a végét, ezáltal a veszélyes időszakban már kivonva onnan a tőkét. Ezen eléggé régóta gondolkodom, de sok adatot kéne hozzá gyűjteni, amire nincs időm sajnos.

De lehet, hogy előbb-utóbb rákényszerülök, ha ilyenek történnek, mint a Beonpush-sal és a Venture-alliance-szal. Előbbi egyébként 2015. augusztus 30-án, utóbbi 2015. szeptember 17-én indult, tehát egy évesek sincsenek. Közülük ráadásul a Beonpush azt a modellt követi, hogy addig fizet, amíg egy bizonyos összeggel többet nem fizet ki a befektetőnek, ez kevésbé tud becsődölni, gondoltam eddig. De ezek szerint mégsem.

Szóval most megint egy útelágazásnál érzem magam, anélkül, hogy akartam volna. :(

Meglátjuk a következő napok fejleményeit, illetve a hónap végén én is kikérem a pénzeimet, amiből lesz saját tapasztalat (a pénzkifizetési díjjal vagy túl magas kifizetési limittel rendelkező programoknál csak a hónap végén, egyszer kérem ki a pénzt, ezért a Beonpushnál is).

Közben a Compound.fund még mindig áll, most már két hete, Ilyen még nem volt. Az oldal gazdájának, Jo-nak Facebook oldalán mostanában a beteg babájukról több szó esik, mint a pénzről, és az is egyre ritkábban, gondolom van elég dolga. Páran feszegetik, hogy akkor hagyja abba, ha nem csinálja, de Jo azt válaszolta rá, hogy a kedvező pillanatra vár csak.

Én viszont azt látom, hogy május 4-e óta, amikor utoljára írt jóvá hozamot, 30 százalékkal megemelkedett az ethereum árfolyama, lenne tehát mit realizálni.

Megkaptam az első hozzászólásomat is itt a blogban, ahol arra reflektált Omega, hogy a bányászcégekben nem érzek jelentős csökkenést a felezés miatt. Utánanéztem: de, tényleg csökkent nálam is, bár messze nem akkorát, mint a hozzászólónak (igaz, én csak márciustól nyomom).

Szóval most elég rossz időszak van, de én azt remélem, lesz fellendülés. Olyan nincs, hogy mindig minden egyre rosszabb lesz...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése