2016. május 2., hétfő

Helyzetértékelő áttekintés - 2016. április 30.

>>> Ugrás az előző helyzetértékelő áttekintésre (2016. március 31.):
        http://bitpenz.blogspot.hu/2016/04/helyzetertekelo-attekintes-2016-marcius.html
>>> Ugrás a következő helyzetértékelő áttekintésre (2016. május 31.):
        http://bitpenz.blogspot.hu/2016/06/helyzetertekelo-attekintes-2016-majus-31.html
 

A blogban leírt koncepció (lásd: "MIRŐL SZÓL EZ A BLOG?" a jobb felső sarokban) elérésének állása a bitcoin (1 BTC = 123.000 Ft-os) jelenlegi árfolyamával számolva az alábbi.

    kezelt HYIP programok száma: 14
    kezelt bitcoin bányász társaságok száma: 3
    kezelt altcoin kereskedésből eredményt termelő oldalak száma: 1
    kezelt magánszemélyeknek kölcsönt nyújtó oldalak száma: 1


Összes befektetett tőke: 1045671 Ft, havi teljes hozam: 11%, programonkénti részletezés alább:
  1. Ardexfunds.com: befektetett tőke: 18858 Ft, havi hozam: 11%
  2. Betshare.biz: befektetett tőke: 19680 Ft, havi hozam: 22%
  3. Bitbond.com: befektetett tőke: 16763 Ft, havi hozam: 1%
  4. Comexbrokerage.com: befektetett tőke: 134223 Ft, havi hozam: 18%
  5. Compound.fund: befektetett tőke: 269003 Ft, havi hozam: 0%
  6. Dowerly.com: befektetett tőke: 7081 Ft, havi hozam: 5%
  7. Eobot.com: befektetett tőke: 5029 Ft, havi hozam: 5%
  8. Ethereum: befektetett tőke: 34547 Ft, havi hozam: 0%
  9. Forexparadise.biz: befektetett tőke: 12300 Ft, havi hozam: 3%
  10. Gcprofits.com: befektetett tőke: 76595 Ft, havi hozam: 11%
  11. Genesis-mining.com: befektetett tőke: 75153 Ft, havi hozam: 8%
  12. Hashocean.com: befektetett tőke: 256024 Ft, havi hozam: 23%
  13. Merchantshares.com: befektetett tőke: 39136 Ft, havi hozam: 9%
  14. Miningsweden.se: befektetett tőke: 5098 Ft, havi hozam: 2%
  15. Proffessionaltrade.com: befektetett tőke: 14760 Ft, havi hozam: 11%
  16. Questra.es: befektetett tőke: 30750 Ft, havi hozam: 23%
  17. Safetydepositary.net: befektetett tőke: 12300 Ft, havi hozam: 8%
  18. Salipay.com: befektetett tőke: 13444 Ft, havi hozam: 2%
  19. Wealth-manager.biz: befektetett tőke: 4920 Ft, havi hozam: 9%

Új befektetés hozamból: 118610 Ft, ezzel az összes befektetett tőke a következő hónaptól: 1006399 Ft.


Szöveges értékelés:

A Comexbrokerage.com bedőlése elvitt egy jelentős hozamú befektetést, amit a hasonló hozamkategóriás Betshare.biz-zel pótolnék, de nem tudok, ugyanis - mivel a Comex apránként fizette vissza a tőkét is, amit eleinte rendben külön tároltam, ahogy kell, de március elején nem bírtam ellenállni a kísértésnek és belenyomtam a Compound.fund-ba, hogy kamatozzon, de ott meg veszteségeim lettek - elveszett. Szóval nem a Comex bedőlése vitte el a tőkét, hanem hogy nem könyveltem el az apránkénti tőkevisszafizetéseket, hanem úgy számoltam vele, mintha meglenne a betett tőke és az egyre gyarapodó visszafizetett is. Most ezt a korrekciót elvégeztem. 

A Comexbrokerage.com azóta visszafizetett további tőkéje, mint amióta a Compound.fund-ba betettem a korábban visszafizetett tőkeállományt, mintegy negyedével ér fel a Comexbe fektetett tőkéhez képest, tehát a május szükségszerűen gyengébb lesz, mint az április.

Mivel a Dowerly és a Salipay is apránként fizeti vissza a tőkét, sőt a Merchantshares, az Eobot és a Miningsweden is, ezért a jövőben kitalálok majd valamit, hogy a tőkeállomány mindig a valós összeget tükrözze, mert most sem pontos, a tőkékből nincs levonva a már visszafizetett tőke. De akkora eltérés már biztos sehol sincs, mint a Comexnél volt.

A Betshare.biz-nél a leírásában említettem egy hibát, amelyet az egyenlegben nem korrigáltak, noha még levelet is írtam nekik, viszont a főképernyőn mínusz hozamot tüntettek fel és április végén nem írtak jóvá hozamot, ami nyilván összefügg. A májusi hónapban szerintem korrigálják majd a túlfizetéseket, mindenesetre az április végi hiányzó hozamként az előző hetivel kombináltam és azt is kértem ki, a többit bennhagytam.

A Bitbond nagyon lassan növekvő tőkéje abból származik, hogy a hozamokat újra visszaforgatom, pontosabban ki sem kérem, miután ez nem HYIP program.

A Compound.fund veszteségekről már írtam, most realizáltam a veszteségeket a tőkében is. Az Ethereum no comment kategória, a Forexparadise.biz-be pedig a korábbi ígéretem ellenére mégis befizettem 0,1 BTC-t, de meg is ijedtem, amikor utána az egyik HYIP monitor problémát jelzett. Világos, hogy a Forex be fog dőlni ezek után a RED tervek után, de én még bízom benne, hogy addig legalább a tőkémet visszakapom.

A Questra.es eredménye kéthavi, miután az előző hónapban nem érte el a minimális kifizetéshez szükséges 10 eurót, így azzal együtt kértem ki a pénzt.

A többi program nagyjából hozta a hozamot, nincs nagyon hozzáfűznivalóm.

Ahogy ígértem, májustól jelentősen bővítem a portfóliómba került HYIP programok számát, így a kockázatokat jobban szétosztom, hogy egy-egy program bedőlése ne verje szét a kalkulációimat annyira, mint eddig.

Lényegi összefoglaló:

Az előző hónapban elért jövedelmem a kitűzötthöz képest: 22,72% (2016. április 30.)
A célom elérésének jelenleg várható dátuma (hozamok, árfolyamok és programbedőlések befolyásolják): 2018. szeptember 30.
Következő hasonló értékelés egy hónap múlva, 2016 május végén várható.

A korábbiakhoz képest jelentős határidő kitolódás abból származik, hogy a egyrészt kivontam a Compound.fund-ot a tervezhető programok közül (de kedvező irányba befolyásolhatja a határidőt), másrészt pedig a mostantól jelentősen kibővített HYIP portfólióm átlagosan kisebb hozamot hoz majd, így az eredményt is lassabban érem el.

Viszont reményeim szerint biztosabban.

>>> Ugrás az előző helyzetértékelő áttekintésre (2016. március 31.):
        http://bitpenz.blogspot.hu/2016/04/helyzetertekelo-attekintes-2016-marcius.html
>>> Ugrás a következő helyzetértékelő áttekintésre (2016. május 31.):
        http://bitpenz.blogspot.hu/2016/06/helyzetertekelo-attekintes-2016-majus-31.html

Jelen cikk nem tanácsadás és nem ajánl Neked semmilyen befektetést! A HYIP programokba történő bármilyen befektetés kizárólag a Te saját szabad döntésed alapján és a saját felelősségedre történhet!
FIGYELEM! Ha úgy döntesz, hogy befektetsz, akkor CSAK ANNYI PÉNZT TEGYÉL A HYIP PROGRAMOKBA, FŐLEG HITELBŐL VAGY KÖLCSÖNBŐL, AMENNYIT VÉSZ ESETÉN VISSZA IS TUDSZ FIZETNI A SAJÁT PÉNZEDBŐL, VAGY LEGALÁBBIS NEM FOG HIÁNYOZNI NEKED ABBAN A SZÉLSŐSÉGES ESETBEN SEM, HA NETÁN MINDEN, HYIP-BA FEKTETETT PÉNZED ELVESZÍTED!  ERRE MINDEN HYIP BEFEKTETÉS MÉRLEGELÉSEKOR GONDOLJ!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése