2016. május 11., szerda

Elvéreztek még... de íme az aktuális portfólióm - összességében jól állok!

Egy pillanatra megálltam és most visszanézek: az elmúlt 7 hónap (amióta ezzel a pénzkereseti módszerrel foglalkozom) összefoglaló értékelését olvashatod ebben a blogbejegyzésben.

Programváltozások és a mostani portfólióm

A korábbi bejegyzésemben előre terveztem a májustól valóban a HYIP stratégiám szerint elinduló új befektetéseket.

Ezekben az alábbi változások történtek:

1) ahogy utaltam már rá, már az elején bedőlt az amazing5.net és az atlantinv.com (ide nem is fektettem be, csak megfigyelés alatt álltak)
2) bedőlt a Betshare.biz
3) megállt a comexbrokerage.com
4) rengeteget buktam a compound.fund-ban, az összes megtermelt hozam mellett a befektetett tőke 32 százalékát is
5) bedőlt a safetydepositary.net is, ahová új befektetést nem is tettem, hiszen kivártam, és bejött a megérzésem
6) mélyen van az ethereum befektetés. Bár a blogbejegyzés óta erősödött valamelyest, de azóta is 50 százalékos veszteségem van a jelenlegi árfolyam mellett - persze továbbra is mindenki mondja, hogy emelkedni fog.
7) nemrég óta nem fizet a bitinvest.biz, a forexking.biz és a ondios.biz, így ezeket kivettem a portfóliómból (ide nem is fektettem be, csak megfigyelés alatt álltak)
8) szintén várományos volt a zeushash.com, de nem lehet befektetni (egyesült az oxbtc-vel), ezért visszakértem a befizetést és ma vissza is kaptam
9) baráti javaslatra befektettem a Wavesplatform.com oldalba is, ez egy új platformot csinált, de az informatikai háttérhez nem nagyon értek, ezért ezt is tulajdonképpen csak egy befektetésnek kezelem).

A fentiek alapján most az alábbi programok állnak a portfóliómban:

  • 17 HYIP program (Ardexfunds.com, Beonpush.com, Billionearn.com, Binario-inv.com, Dowerly.com, Forexparadise.biz, Gcprofits.com, Halleybtc.com, Macrobanking.com, Merchantshares.com, Pokeradv.com, Proffessionaltrade.com, Questra.es, Recyclix.com, Salipay.com, Venture-alliance.com, Wealth-manager.biz)
  • 1 közösségi hitelezési oldal (Bitbond.com)
  • 8 bányász(nak mondott) társaság (Btc-cloud.org, Cldmine.com, Eobot.com, Genesis-mining.com, Hashflare.io, Hashocean.com, Miningsweden.se, Oxbtc.com)
  • 1 altcoin kereskedést folytató oldal (Compound.fund)
  • 1 altcoin (Ethereum)
  • 1 új platform (Wavesplatform.com)
A Bitbond.com-ot jobban kibontva: 5 magánszemélynek adtam kölcsön, akik rendben fizetik a törlesztőrészleteket, egy hatodiknak még nem jött el az első törlesztőrészlet megfizetésének ideje, egy hetedik pedig még csak tőkegyűjtő szakaszban van. A teljes képhez hozzátartozik, hogy egy nyolcadik tag viszont nem fizet két hónapja, szerintem már nem is fog, további ketten pedig idő előtt visszafizették a tartozásaikat, de úgy, hogy a teljes eredeti futamidős kamatot is kifizették mellé.

Ezzel összességében mostantól már 27 különböző programból és még 6 magánszemélytől, tehát összesen 34 különböző helyről jön a pénz havonta, azaz jelentősen meghaladtam a korábbi 20 programos célt.

Hogyan értékelem az eddigi eredményeket?

Igen, ahogy a jelen bejegyzésem elején is utaltam rá, folyamatosan dőlnek be a HYIP programok, és bizony sok HYIP bedőlt, mióta tavaly október elsején elkezdtem ezt a befektetést - hozzáteszem, kényszerből, mert nem találtam jobb lehetőséget. A legfájóbb bedőlés kétségkívül a Pokeram.com volt, mely után tovább módosítottam az eredeti HYIP stratégiámat. Ennek a módosításnak az eredménye az, ahogy most állok.

A jelenlegi portfólióm tehát már teljesen a HYIP stratégiám szerint alakul, nem csak beszélek róla, mint eleinte, hanem azt is csinálom, bár egyetlen probléma még mindig van, ez pedig a fél éves múltból megörökölt torz befektetési szerkezet. Nevezetesen: a havi hozam 57 százalékát egyetlen program, a Hashocean.com termeli. Ha ez bedől, az visszaveti majd az eredményemet, bár hozzáteszem, a többi program viszont szépen, a stratégiám szerint alakul és köztük már nincs több, ennyire kiemelkedő program, mint a Hashocean.com, a Hashocean.com hozamát pedig rendre a többi programba fektetem, hogy hízlaljam azokat. Jelenlegi célom, hogy minden olyan programba pakoljak pénzt folyamatosan, amely havi 4,9 százalék felett termel. (Korábban havi 15 százalékban húztam meg az elvárt havi hozamot, de mivel a Pokeram.com csődje után biztonságosabb befektetéseket keresve beszálltam a bányászcégekbe, melyek kisebb hozamot termelnek, ezekhez alkalmazkodva kénytelen voltam lejjebb vinni a havi hozam elvárást, különben ezek sosem nőnének - de akkor meg minek vannak a portfóliómban?)

Az eddigi működésem eredménye: most, a nyolcadik hónapban a 2015. októberben 569.437 forintos, hitelből befektetett összegből mára közel 1 millió forintnyi (egészen pontosan a mostani árfolyamon 984 ezer forintnyi) aktívan termelő befektetésem van, amely május hónapban már várhatóan 105 ezer forintot fog termelni. Mindezt tehát 7 hónap alatt úgy, hogy közben elbuktam 572 ezer forintot (tehát annyit, mint amennyit befektettem), meg a Compound.fund-ban további 130 ezret az árfolyamveszteségen, illetve volt még egy kisebb veszteség az ethereumon is, de a Compound.fund-ot és az ethereumot még nem realizáltam, így a későbbi árfolyamemelkedés még visszahozhatja a veszteségeket. A számításokból emiatt ki is vontam a Compound.fund eredménybecslését, így az veszteség esetén nem rontja a fenti, havi 105 ezer forintos hozambecslést, viszont ha nyereséges lesz, akkor a nyereséget hozzáteszem, tehát növelheti ezt az összeget.

Közben megcsináltam a múlt havi értékelésben említett tőkenyilvántartást, ezzel pontosítottam, hogy mennyi tőkém aktív éppen (korábban ugyanis a kifizetésekkel a tőkét is apránként kifizető programoknál a már kifizetett tőkét nem vettem figyelembe). Ezáltal a múlt hónaphoz képest csökkentett összegű, 984 ezer forintos tőkém immár tényleg valós, azaz csak olyan pénzt tartalmaz, amely aktívan dolgozik, tehát termeli a pénzt.

Ezzel összességében úgy érzem, jól állok. Noha nem úgy alakultak a dolgaim, ahogy terveztem, de az üzlet továbbra is nyereséges és egyre több helyre van befektetve a pénzem, amely egyben gyakorlatilag már sohasem dőlhet össze, vagyis az egyes programok bedőlései immár kevéssé veszélyeztetik a sikeres stratégia alakulását. A jövőben továbbra is szigorúan a HYIP stratégiám szerint folytatom a portfólióm menedzselését, azaz:

  • a programonkénti havi egyenlő hozamok elérését célul kitűzve végzem a havi tőkenöveléseket az egyes programokban
  • minden megtermelt hozamot visszaforgatok a rendszerbe a fentiek szerint, ezáltal minden hónapban csökkentem egy-egy program bedőlésének a havi eredményben is meglátszó kockázatát
  • a programok által visszafizetett tőkéket egyelőre nem fektetem vissza, csak a hozamot, ezzel tartalékot képzek, illetve kivárok további kedvező befektetésekre.

A portfólióm két részből áll: a párom portfólió-részében a cél havi nettó 50 ezer forint kivétele elkölthető jövedelemként, és további nettó 41 ezer forint jövedelem kivétele tartalékképzésre a bedőlő HYIP programok pótlására, illetve az ezek melletti adóvonzat (a bruttó bevétel 32,76 százaléka). Ez a cél most várhatóan 2017. január 31-től látszik teljesülőnek, azaz nagyjából fél év múlva.

A saját portfóliómban a cél havi nettó 146 ezer forint kivétele elkölthető jövedelemként és mellé pluszban havi nettó 121 ezer forint jövedelem kivétele tartalékképzésre a bedőlő HYIP programok pótlására, illetve az ezek melletti adóvonzat (a bruttó bevétel 32,76 százaléka). (A két portfólió-rész együttesen megtermelt összege így teszi ki a blog jobb felső sarkában hivatkozott havi 521.914 forintot.) Az én portfólió-részem céljának elérése most várhatóan 2018. október 31-től látszik teljesülőnek.

Ennek a jelentős határidő eltérésnek az oka nálam nem csak a magasabb összegben rejlik, hanem abban is, hogy egyelőre minden hozamot a párom portfóliójának gyarapítására fordítok, hogy a havi 50 ezres elkölthető jövedelmet minél hamarabb elérhessük. Ő tehát a normálisnál gyorsabban növekszik, én pedig lassabban.

Mindkét határidőt előre hozhatja a Compound.fund nyeresége, de nem tolhatja ki annak vesztesége.

Továbbra is alapelvem, hogy a tavalyi, kezdeti egyszeri 569.437 forinton felül semmilyen pénzt ne tegyek be a rendszerbe, ezáltal a portfólióm növekedése, a veszteségek pótlása és a tervezett pénzügyi cél elérése kizárólag a portfólión belül megtermelt hozamból történjen!

A korábbi határidők kitolódását az is okozta, hogy a korábbi 15-17 százalékos havi hozamok havi 8-9 százalékos szintre csökkentek az új befektetésekkel, de ezek várhatóan stabilabb jövedelmet hoznak.

A portfóliómat egyelőre egészségesnek tartom, így a bővítését jelenleg nem tervezem, a célom csak az, hogy a havi hozamok visszaforgatásával növeljem a befektetés értékét, azaz a termelőerejüket, illetve hogy a HYIP stratégiám szerint a programonkénti súlyozott befizetésekkel a felé szabályozzam a portfóliót, hogy egy-egy program vagy magánszemély kiesése ne okozzon érzékelhető károkat, jelentős tőkevesztést, és ezzel a következő hónaptól jövedelemkiesést vagy jövedelemcsökkenést.

Az adómentesség felhasználása

Korábban írtam már arról, hogy megfelelő tartalékot kell képezni a bedőlő programok miatt, folyamatosan. Ezt ugye, a 15 százalékos havi hozamú programokra számoltam ki, így jött ki a párom portfólió-részében a havi 41 ezer forintos tartalékképző-rész, nálam pedig a havi 121 ezer forintos.

A csökkenő hozamok azonban értelemszerűen nagyobb tőkét igényelnek.

Az én portfólió-részem olyan soká fogja elérni a kitűzött célt, hogy azzal most nem is számolok, hiszen a következő két és fél évben még sok minden változhat (például megerősödhet a Compound.fund, elindulhat felfelé az ethereum, nyílhatnak ethereum bányászati lehetőségek, melyek most kezdenek szárba szökkenni). A párom portfólió-részében viszont azt számoltam, hogy ha kihasználom, hogy a befektetett összeg erejéig nem kell adóznom, akkor eleinte nem fogok adót fizetni, így azt is félrerakhatom. Ezzel pedig egy jelentősen növelt összeget tudok elérni a tartalékképzésben 1 év alatt, mellyel gyakorlatilag a lecsökkent hozamok miatt megnövelt tőke is össze fog gyűlni a célul kitűzött egy év alatt. Ez bő 1 millió forint adómentes pénz összegyűjtését jelenti egy év alatt úgy, hogy közben havonta kiveszem mellette a nettó 50 ezer forintot is, és azt elköltöm. A párom portfólió-részében ez az 1 millió forint lesz a tartalék a bedőlő programokra azért, hogy egy-egy program bedőlése ne veszélyeztesse a havi nettó 50 ezer forint jövedelmet, így arra minden hónapban stabilan lehessen számítani!

Persze a tartalékképzést egy év után is folytatom, de a jelenlegi tervek szerint már csak az eredetileg tervezett 41 ezer forinttal. Mindez persze még ezerszer változhat a jövőben, függhet a programbedőlésektől, a bitcoin árfolyamától, az átlaghozamok alakulásától, de a jelenlegi helyzetben ez látszik a legvalószínűbb megoldásnak.

Köszönöm a figyelmed és ha érdekel, akkor kérlek jövőben is kövesd figyelemmel a blogban, hogy a kitűzött célhoz vezető úton hogyan haladok, s hogy végül elérem-e a célomat, miszerint olyan külföldi, tartós jövedelmet szerezzek az interneten, amelyhez - 600 ezer honfitársammal ellentétben - nem kell külföldre is költöznöm.

Jelen cikk nem tanácsadás és nem ajánl Neked semmilyen befektetést! A HYIP programokba történő bármilyen befektetés kizárólag a Te saját szabad döntésed alapján és a saját felelősségedre történhet!
FIGYELEM! Ha úgy döntesz, hogy befektetsz, akkor CSAK ANNYI PÉNZT TEGYÉL A HYIP PROGRAMOKBA, FŐLEG HITELBŐL VAGY KÖLCSÖNBŐL, AMENNYIT VÉSZ ESETÉN VISSZA IS TUDSZ FIZETNI A SAJÁT PÉNZEDBŐL, VAGY LEGALÁBBIS NEM FOG HIÁNYOZNI NEKED ABBAN A SZÉLSŐSÉGES ESETBEN SEM, HA NETÁN MINDEN, HYIP-BA FEKTETETT PÉNZED ELVESZÍTED!  ERRE MINDEN HYIP BEFEKTETÉS MÉRLEGELÉSEKOR GONDOLJ!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése