2016. április 27., szerda

Egyre többet bukok a Compound.fund-ban

Ma - több nap várakozás után - Jo megint hatalmas, 20 százalékos veszteséget varrt be a Compound.fund megtakarításra. Jo nagyon magyarázza a helyzetet a piaci furcsaságokkal, nem bízik a bitcoin megindult árfolyam emelkedésében és a júliusban várható felezést is okolja, de nekem befektetőnek mégiscsak az a lényeg, hogy rosszkor szálltam be: számomra jelentős mennyiségű pénzt betettem a Compound.fund-ba a márciusi árfolyam emelkedés után, mely emelkedés valószínűleg az ethereumból származott, azóta viszont csak jelentős bukások vannak. Az ethereum árfolyam továbbra is egyre jobban súrolja a mélységet, már megbántam, hogy beszálltam abba is, mert csak veszítettem, jelen pillanatban a benne lévő pénzem már csak a befektetéskori érték 42 százalékát éri, az árfolyam pedig nemrég benézett 0,0160 BTC alá is, amikor meg még kevesebbet ért.

Néha, amikor nagyon magam alatt vagyok, akkor még olyan gondolataim is vannak, hogy mivel nekem semmi sem sikerült az elmúlt években a pénzügyekből, hát biztos én viszem rá a rossz hatást a Compound.fund-ra, vagy az ethereum árfolyamra azzal, hogy beszállok, ami nyilvánvalóan marhaság. De amikor az ember azt látja, hogy iszonyú rossz évek után (alatt) még az egyetlen reményként befektetett pénze is csak fogy, aminek a növekedését oly áhítja, akkor sajnos hajlamos marhaságokat gondolni.

Jo azt mondja, lesz korrekció, nyugodjunk meg. Kifizeti most a pénzkikéréseket, aki menni akar, de erősen tanácsolja, hogy ne vegyük ki a pénzt, mert lesz emelkedés. Ezt elhiszem, nem is veszem ki a pénzem, de a kérdés inkább az, hogy mikor lesz már az az emelkedés?

Az eddigi összes hozamot elvesztettem már a Compound.fundban (ami március elején még jelentős nagyságú volt!), és az összes befektetett tőkémből is csak 61 százalék maradt meg, mindez 5 hónap alatt (de inkább csak március-áprilisban, mert előtte nem voltak ilyen veszteségek). Hogy lesz ebből felemelkedés? Mire elindul az áhított emelkedés, már nem lesz hozzá tőkebázisom.

A Compound.fund és az ethereum számomra kezd egyre inkább egyfajta szerencsejátékká változni (ami ugye általában azt jelenti, hogy inkább veszítünk, mint nyerünk, legalábbis én), ezért utólag is azt mondom, jól tettem, amikor úgy döntöttem, hogy a Compound.fund növekedésére a jövőben nem alapozok, így az csak kellemes meglepetést hozhat a havi eredményekben, kellemetlent nem.

Mindjárt itt a hónap vége, megcsinálom majd az összesítést, mely a Compound.fund kivonása miatt visszaesést fog mutatni, de újra hangsúlyozom, több visszaesés a Compound.fund miatt biztosan nem lesz.

Korábban ígértem az általam kezelt HYIP programok leírását. A jelenleg is aktívak közül mindössze néhány maradt már csak hátra, ezeket igyekszem behozni a jövő héten, az újakat pedig, amelyekbe május 1-től szállok be, utána veszem sorra. A jobb oldali leírás listából mindig kiveszem majd azokat, amelyek nem fizetnek (tehát amelyek már nem képzik az aktív portfólióm részét) és magát a bejegyzést is frissítem, ha egy program nem fizet, illetve ha problémákat tapasztalok, hogy aki a keresőből talál rá, az se fektessen be.

Továbbra is csak abba hiszek, hogy pénzből lehet pénzt csinálni. Annak nincs kedvező szél, aki nem tudja, hogy merre tart, ezért én abban bízom, hogy a jelenlegi ellenszél megfordul és jó irányba hajt majd hamarosan.

Jó szerencsét!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése