2016. február 28., vasárnap

Compound.fund HYIP program magyar leírás

A Pokeram.com csődje után elsőnek egy olyan programról írok, amelyik biztosan nem csalás. Nem minden HYIP csalás ugyanis. :)

Ez az oldal 2015. november 13-án indult, és én amint tudomást szereztem róla, egyből csatlakoztam, mert megértettem, hogy ez egy valódi befektetés, így nem kell kivárni néhány hónapot, hogy bedől-e. 

A neve: Compound.fund.

A weboldal lényege, hogy a befektetésedet minden nap kriptovaluták (mint a bitcoin és az egyéb hasonló pénzek, az ún. altcoinok) kereskedésébe fordítják, majd a nyereséget jóváírják az egyenlegeden, de az esetleges veszteségekkel is csökkentik az egyenleged. Indulás óta a mai napig, azaz bő 3,5 hónap alatt közel 2,5-szörös tőkenövekedést értek el, ami havi átlagban több mint 40 százalékos kamatnak felel meg (kamatos kamat hatás nélkül számolva).

A Compound.fund weboldal árfolyamgörbéje indulástól 2016. február 26-ig
Természetesen, mivel a kereskedés valós, ezért a befektetések néha veszteségesek. Olyankor csökken a befektetésed értéke is. De az oldal gazdája azt ígéri, hogy hosszabb távon, 3-4 hónapos időtávban érdemes nézni a hozamokat és kétségkívül, abban eddig nagyon jól domborítottak. Persze egyáltalán nem biztos, hogy ez a szép eredmény folyamatosan tartható lesz.

A Compound.fund weboldal gazdája egy ismert szakember, Richard O'Neill, aki itt tekinthető meg a Facebookon: https://www.facebook.com/jo.cook.9678 . Igen, nagyon fiatal. :)

Mint a Facebook profilján is látható, hónapok óta egy Banana Fund nevű portált fejleszt, ami a Compound.Fund-nál jóval többet tud majd, sőt szerintem a Compound.fund bele is olvad majd a Banana Fund-ba.

A Compound.fund egy nyílt és egyszerű weboldal, így nincsenek bonyolult menük és nem kell belépni sem, hogy megnézd az egyenleged és a napi hozamot. Sőt, a rendszerben mindenki számlája nyíltan látható a személyes adatai nélkül, így azt is látod, hogy maga Richard O'Neill a messze legnagyobb befektető: http://compound.fund/profile/1.html . (Mivel a profilokon személyes adat nem szerepel, ezért egyedül a képe alapján tudom, hogy ő az.) De látod az összes többi profil képét, felhasználónevét és egyenlegét is egyből a címoldalon, és bármelyik profilba bele is tudsz lépni.

Miután beléptél, tipikus profilt látsz az alábbi képen, a Tiéd is így fog kinézni: 

A Compound.fund weboldal egyik profilja 2016. február 26-án
Mint látható, a képed alatt (ha töltesz fel magadról képet egyáltalán, hiszen ez nem kötelező), a felhasználóneved, az e-mail címed végződése szerinti országod zászlója, az egyenleged, a befizetés (ADD FUNDS), a pénzkikérés (CASHOUT) és a kép cseréje (CHANGE AVATAR) gomb látható, valamint a számlatörténeted. Minden más információ már magában a számlatörténetben látszik.

A számlatörténetben mindig kamatos kamattal számolnak, azaz a hozamokat naponta jóváírják és ezzel csökken vagy nő az egyenleged. A piros eredmények veszteséget, a zöldek nyereséget jelentenek, de az adott napra vonatkozó sorban láthatod a napi eredményt (százalékban) és az előző napi záróegyenleget is, amelyre ezt a hozamot vetítik, jobbra pedig az új egyenleged látszik. Az utolsó, Action oszlopban, ahol van a sorban Details link, ott arra kattintva láthatók az aznapi eredmények (a behívott oldalon alatta profilonként lebontva is), továbbá Richard személyes megjegyzése az adott naphoz, ahol szükségét látja.

Befizetés

Bár nem kell regisztrálni, de az elején meg kell adni egy becenevet és egy jelszót azért, hogy a befizetés és a pénzkikérés során egyértelmű legyen, hogy az adott művelet Tőled származik. Ezért a befektetést - ha még nincs profilod - itt kell kezdeni: http://www.compound.fund/invest.html . Itt válaszd ki azt a szolgáltatót, amelytől küldöd a pénzt (bitcoin esetén a BITCON gombot kell választani, de lehet egyből dollárban is befizetni pl. a Perfect Moneyról vagy a Payeer-ről).

A következő képernyőn először is láthatod, hogy 1 dollár a minimális befektetési összeg, a befizetés összegéből 1 százalékot levonnak, a készpénzfelvétel díja pedig 0,2 százalék. (Ne aggódj, az oldal 1-2 nap alatt megtermeli ezeket a költségeket, ráadásul itt nem kell naponta kivenni a pénzt, sőt a kamatos kamat hatás miatt az a jó, ha gyűlik! Mivel ez biztosan nem csalás, ezért itt kivételesen elegendő a hónapban egyszer kikérned a hozamot.) 

Alatta meg kell adnod az e-mail címed (jól gondold meg, mert utána nem cserélhető, de nyilvánosan nem lesz látható), választanod kell egy becenevet (nickname), és egy legalább 6 karakteres jelszót (password), alatta pedig (bitcoinos befizetés esetén) azt a bitcoin címet, amiről küldöd a pénzt. Ennek azonban tapasztalataim alapján nincs jelentősége. Az ADD PHOTO gombbal képet is adhatsz a profilodhoz legfeljebb 1 MB méretben. Alul, a SUBMIT gombbal hagyod jóvá a fentieket és ezzel létrejön a profilod is.

Befizetni ettől kezdve a profilodban, az ADD FUNDS gombbal tudsz.

A befizetések során dollárra konvertálják a beérkezett pénzt (ha az nem dollár eleve), így a befektetésed értéke a továbbiakban nem követi a bitcoin árfolyamát. Ha azonban ilyen jó hozam marad, úgy még akkor is többet hoz, ha közben a bitcoin erősödik, ha pedig a bitcoin gyengül, akkor pedig dollárban jobban őrződik a pénzed értéke.

Pénzkikérés

A pénzkikérés a profilodból a CASHOUT gombbal lehetséges, de ekkor már azt a jelszót kell megadnod, amivel elsőként regisztráltál, illetve a Bitcoin címedet, amire kéred a pénzt. A pénzkivétel költsége 0,2 százalék.

Menü

A jobb felső sarokban találsz egy menüt a legfontosabb funkciókhoz, mely a fenti képen a jobb felső sarokban látható három vízszintes vonal megnyomására jön elő, ahogy azt a mobiloknál már megszokhattuk. Az egyes menüpontok funkciói:

  • Home: a kezdőlapra visz
  • Invest: tulajdonképpeni regisztráció, első befektetés
  • Results: a naptárból kiválasztott nap eredményei láthatóak
  • Find My Profile: profilkereső, ld. lejjebb.
  • Cashout: ez tulajdonképpen csak egy súgó, hogy a pénzkikérés a profilodból lehetséges, és ha beütöd az e-mail címed, odavisz.
  • FAQ: gyakran ismételt kérdések
  • Contact Us: Richard e-mail címe kapcsolatfelvétel céljából (ha a kérdésedre nem találod a választ a FAQ-ban)..

Profilkereső

Ha nem találod a profilodat, a főoldalon a menüt megnyomva (bárhol) a Find My Profile gombbal tudod megkeresni. Itt az e-mail címed kell beírnod. 

A Compound.fund profilkeresője

Ha a böngésződ megjegyzi a címeket, akkor elég emlékezned a compound szóra vagy a profilod számára, azt beütve megtalálod a profilod közvetlen linkjét a böngésző által felajánlott linkek között.

Mikor veszítheted el a pénzed?

Ahogy a FAQ-ban olvasható, a dolog természetéből fakadóan lehetnek veszteséges napok, ami valamennyi pénzed elvesztését jelenti. De ne törődj a napi veszteségekkel, Richard azt kéri, 3-4 hónap távlatából vonj le következtetést és az most tényleg impozáns! :)

A Compound.fund 4 kockázatot említ a FAQ-ban: 1) ha rosszul kereskednek az oldal gazdái. Ez néha megesik, akkor kell csak pánikba esni, ha ez folyamatos és tartós. 2) ha tőlük is ellopják a pénzt, ami a kriptovalutáknál sajnos megeshet a hackertámadások következtében. Ennél sokkal nagyobb oldalakat is megtámadtak már. 3) kormányzati beavatkozás, vagy ha a BTC-E platform leáll. 4) a kriptovaluták teljes leértékelődése.

A lényeg, hogy (ahogy más HYIP programban is) nem látsz rá arra, hogy a pénzeddel hogyan bánnak, tehát nincs semmilyen ráhatásod, rálátásod erre, csupán egy nap egyszer szembesülsz ennek eredményével. Én azért döntöttem a Compound.fund mellett, mert bizonyítottan szakember kezeli az alapot, amelyben döntően a tulajdonos saját pénze van benne, így rá bízom magam. Én amúgy sem követem az altcoin piacot és úgysem tudnék napi 5-10 százalék profitot elérni, tehát semmit nem érnék azzal, ha magam kezelhetném a befektetéseimet.

Az én eredményem

Többször fizettem be, így nem tudok pontos arányokat mondani, de ha csak az egyes napok százalékait nézem, akkor nekem a bő három hónap alatt 28,5 százalékos havi hozamom volt a Compound.fund weboldalon, vagyis a napi átlag 0,95 százalékra jön ki (kamatos kamat nélkül számítva).

Jelen cikk nem tanácsadás és nem ajánl Neked semmilyen befektetést! A HYIP programokba történő bármilyen befektetés kizárólag a Te saját szabad döntésed alapján és a saját felelősségedre történhet!
FIGYELEM! Ha úgy döntesz, hogy befektetsz, akkor CSAK ANNYI PÉNZT TEGYÉL A HYIP PROGRAMOKBA, FŐLEG HITELBŐL VAGY KÖLCSÖNBŐL, AMENNYIT VÉSZ ESETÉN VISSZA IS TUDSZ FIZETNI A SAJÁT PÉNZEDBŐL, VAGY LEGALÁBBIS NEM FOG HIÁNYOZNI NEKED ABBAN A SZÉLSŐSÉGES ESETBEN SEM, HA NETÁN MINDEN, HYIP-BA FEKTETETT PÉNZED ELVESZÍTED!  ERRE MINDEN HYIP BEFEKTETÉS MÉRLEGELÉSEKOR GONDOLJ!

19 megjegyzés:

  1. Hasonlóan működhet mondjuk az etoro.com is. Be tudod állítani, hogy melyik sikeres befektető stratégiáját akarod automatikusan követni. Igaz kriptovaluták közül "csak" Bitcoin áll rendelkezésre, viszont van sok egyéb más is, plusz az etoro-n több a kontrollod a befektetés felett.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Máté! Te vagy az etoro-n? Én másoltam egy-két "sikeres" befektetőt, de sikeresen levitték annyira a pénzemet, hogy utoljára már magamnak kellett kézbe vennem a dolgokat. Eredmény? Néhány nap alatt 94 dollárból "csináltam" 25-öt. Mind a két alkalommal előrejelzést követtem, a brexit utáni növekedést akartam kihasználni EUR/GBP-vel, de egy két perces nagyon nagy csökkenés elvitt 43 dollárt. Aztán a felezés utáni BTC emelkedésre próbáltam fogadni, akkor meg feltörték a bitfinexet. Szóval én nem találtam jó befektetőt. Kizárólag addig tudták hozni az eredményeket, míg virtuális számlán másoltam őket.

      Törlés
  2. Kedves Máté! Az eTORO-val később én is kívánok foglalkozni. Első körben azért nem vettem fel a körömbe, mert nem lehet bitcoinban befektetni (csak átváltva azt), illetve ahogy láttam, nagyobb pénzzel érdemes kezdeni valamit az eTORO-ban. De fent van a listámon, később szeretnék vele foglalkozni a befektetési portfóliómban és attól kezdve itt a blogban is.

    A Compound.fund annyiból eltér az eTORO-tól, hogy csak egy kereskedőt "másolhatsz", Jo-t, az oldal gazdáját és nincs módod egyénileg kereskedni. Mármint a Compound.fund-on belül. Ez egy egy emberes vállalkozás. Ha Jo jól csinálja, nyersz, ha rosszul, veszítesz. Nincs ráhatásod. Szóval egy kicsit más műfaj és alapvetően bizalomra épül: ide akkor érdemes befektetni, ha megbízol Jo-ban.

    Én akkor sem vettem ki semmi pénzt, amikor nagy veszteségek voltak, mert úgy voltam vele, csak Jo (és közvetve a piac) hozhatja vissza a veszteségeimet, és ők visszahozhatják még, ezáltal realizálni a veszteségeket a pénz kimenekítésével - semmi értelme.

    Nem bántam meg a döntésem, most már másfélszer annyi pénzem van benne, mint amit befektettem, alapvetően 3,5 hónap alatt. (Csak azért nem négyszeres, mint amiről a cikket írtam a minap, mert nem az elején fektettem be a tőkém nagyobb részét.)

    Persze ebből még lesz bukó a felezés után szerintem, de ezt előre érdemes beárazni és nem a csúcson befektetni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. lámlám a híres Jo a csalo,minek neki pénz igy is 5000+ BTC lopott el mult éven :)

      Törlés
    2. Kedves InvestorPTC!

      Miután én eléggé bízom Jo-ban, és eddig még nem olvastam róla semmi rosszat, ezért kérlek segíts abban, hogy hol kaphatok hiteles információkat arról, hogy pénzt lopott volna?

      Köszönöm: Péter

      Törlés
    3. Szia Péter! Az etoro-t (ha jól tudom) tudod használni virtuális számlával, befizetés nélkül. Egyszerűen meg kell keresni a legjobbnak számító befektetőket (minden segítség megvan hozzá) és már lehet is másolni pénz nélkül. Bár ahogy fentebb írtam, nincs biztosíték arra, hogy rendes pénzzel is tudják hozni a számokat.

      Törlés
    4. Szia Omega! Köszönöm! Ha jól emlékszem, viszonylag magas a beugró összeg és viszonylag alacsony a hozamlehetőség, de mint minden lehetőséget, ezt is meg fogom fontolni, főleg, hogy mostanában egyre kisebbek a hozamaim a HYIP-ban is, ahogy egyre jobban gyúrok a biztonságra. Üdv.: Péter

      Törlés
  3. Szia Péter! Jo szerintem is hitelesebb, mint egy átlagos HYIP, de számomra picit azért elgondolkodtató, hogy júni 20 óta gyakorlatilag csak veszteséget termel, és ezek után indul el most hirtelen a Banana Fund, aminek az elkészítési költségével ( mivel programozó/designer vagyok ) elég jól tisztában vagyok. A júni óta tartó veszteség hullámhoz meg csak annyit tennék hozzá, hogy azóta a sokat emlegetett Digibyte-ja volt, hogy felment több, mint 50%-al, miután közölte, hogy ja, már másban van a befektetés. Az ETC is pár napja felment több, mint 20%-al és a facen azt emlegette, hogy akkor intézi majd a kifizetéseket, amikor az ETC megindul felfelé. Ez persze megint elmaradt. A site frissítése is folyamatosan ritkul júni óta. A facen konkrétan megírta, hogy most nem érdemes befektetni, mert minden ETC-ben van, és kb. ugyanazt éred el, ha felmész a Polo-ra és veszel direktbe. Én júli végén, aug elején pont a Compound.fund miatt gondoltam kipróbálom a Polo-n a kereskedést teljesen laikusan. 3 hét alatt olyan + 12% körüli eredménnyel zártam ( ETH,ETC-t,Factom-ot és NXT-t tradeltem a teljesség kedvéért). Közben persze vesztettem is, de all in all pozitív volt az eredmény, pedig nekem nem volt annyi időm híreket olvasni, chartot elemezni, mint Jo-nak. Persze lehet ez a kezdők szerencséje, de Jo eredményei alapján szerintem a kockázat menedzselési stratégiája nem megfelelő. Emellett az a hozzállása, hogy dobjunk csak bele mindent ( beleértve több 100 befektető pénzét ) az ETC-be most már, mer a Banana Fund-al akarok foglalkozni, nekem egyáltalán nem szimpatikus, és kockázat kezelés szempontjából megintcsak nem jó megoldás. Azt meg ne mondja, hogy az ETC az egyetlen coin a piacon, amiben nagy növekedési potenciál van.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm az információkat, Máté! Nagyon jól összeszedted és ezek valóban aggályosak. Bennem az augusztus végi ETC jövőjére bízása gyújtotta ki a piros lámpát, az volt az első döntése, amely nekem, mint laikusnak is gyanús lett. Egy ilyen szakembertől többet várnék, mint ahogy korábban többet is kaptam. Kikértem a teljes pénzt mindkét számláról már két hete, de mindig nem kaptam még meg. Most már aggódom, mert a vállalkozói folyószámla hitelemet legkésőbb 6 nap múlva kell feltöltenem, amire ez a megtakarításom az egyetlen fedezetem. De még ha ki is fizetné, a XAPO ugye zárolta a számlámat, úgyhogy... már megint olyan szerencsétlennek érzem magam... :(

      Törlés
    2. Szia Péter! Írj neki facen hogy másik pénztárcába küldje majd a pénzt. Ezt már többen is kérték tőle eddig is.

      Törlés
    3. Kedves Máté! Köszönöm, ez egy nagyon jó tipp! Már csak azt lenne jó tudnom, hogy a XAPO fogja előbb feloldani a számlám zárását, vagy Jo fog előbb fizetni, mindkettő már baromira esedékes lenne... :(

      Törlés
    4. XAPO-éknál nagyon beindult a szivató expressz.
      Én elkövettem azt a hibát, hogy pénteken náluk vettem BTC-t, de az utalás a hétvége miatt csak hétfőn teljesült. Erre lecancelezték a vásárlást, de persze a ZS már ott volt. Mikor kifogásoltam, akkor meg a mai 620$-os áron adtak annyit, amennyi kijött belőle. Mikor megreklamáltam, Carlos megírta, hogy ez van, ha nem kell küldjem vissza.
      Asszem sose veszek náluk többet...

      Törlés
    5. Szörnyű! Eddig semmi bajom nem volt velük (bár a mobilappjukat egy ideje nem tudom telepíteni, pedig előtte jó volt), de most kiverték a biztosítékot nálam. A naponta többször használt fiókom lassan 24 órája zárolva van a hülyeségük miatt és ez a bizonytalanság megőrjít. El lehetett volna ezt másképp is intézni. Bár én még nem írtam nekik, de ha így megy tovább, holnap fogok.

      Törlés
    6. Szerintem még este írj nekik, pár óra alatt válaszolnak, de ha ezt fogod lesni holnap 5 percenként, akkor 3 óra alatt 3 évet öregszel. Próbáld meg, hátha amíg alszol megoldják. :)

      Törlés
    7. Kedves Bearnie, köszönöm a remek tippet: írtam nekik és 4 óra múlva válaszoltak, egyben feloldották a blokkolást. Már csak Jo-ra várok.

      Kedves Máté, egyébként gondolkodtam azon, amiről feljebb írtunk. Végül arra jutottam, amire a Borrowtánál: csak a pénz érdekel! Tehát ha Jo le is nyúl pénzeket, amíg nyereséges és fizet, bizalmat szavazok neki. Végül is ő is egy HYIP, és a HYIP-ok világában annyi bizonytalanság, meg pénzlenyúlás van, hogy az igazságot mindig csak az admin tudja. Ezért mondom, hogy ha nyereséges (hosszabb távon) és fizet, akkor nem akarok a pletykákkal foglalkozni, végülis engem ez a kettő érdekel. Vagy valahol hibázik a gondolatmenetem?

      Üdv.: Péter

      Törlés
    8. JO volt az My Traffic Value admin éveken át,a mi befektett pénzunkon kamu tárgylásra utazot Las Vegasba meg kitudgya hova itt van forum 89 oldal ha végig olvasod :D megtudod ki "JO" néz bele https://www.mytrafficvalue.com/forum/questions/jos_fb_account/2.html

      Törlés
    9. olavsátok kimásoltam egy részt

      Jo nem messze a tényleges tulajdonos
      sem Carlos
      A tulajdonos akkor ... nekem .... a tulajdonosok mindannyian, akik fel pénzt itt
      Nincsenek rajta a saját ötlete, ha egyszer tegye meg ott, hogy tartozik, akik hisznek benne ... és "saját" egy részét, amíg nem állnak megpróbálja elpusztítani
      és elpusztítja azt, amit Jo célja csinálni.
      Ő kisajátított magának a társaság azon alapok ... a pénzét ... és beutazta a világot vele. Most, ő tartja túszként 1500 bitcoin hogy a tiéd a részvényesek
      Tényleg elég naiv azt hinni, hogy a következő csere lenne pénzed? Nem de az biztos lenne, hogy a Bitcoin-fiók nőnek.
      Nyisd ki a szemed ember; ne esik az "szegény én" rutin .. ez ugyanaz a srác, aki meg akarta venni a Lambo a pénzt, és aki panaszkodott hatalmas tv didn't illik a kocsijához. Ugyanaz a fickó, aki maradt, 5 csillagos szállodák, miközben látta a pénzt nem csökken részvényeinek értéke 0,01 vagy annál kevesebb.
      Nincs semmi szánalom ott. Jo van 1500 bitcoin kezében eltekintve minden egyéb pénz talán meg - ki tudja, Yan tényleg létezik? Mivel szemben annyi hazugság, nem vagyok benne biztos magamban.

      Törlés
  4. Ez a cég szerintem azóta megszünt. Rákattintottam a megadott linken, de azt írtaki, hogy a weboldal eladó!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Ági! Így van, a Compound.fund megszűnt még tavaly ősszel, a befektetők pedig idén januárban visszakapták a pénzüket bitcoinban (az akkori árfolyamzuhanások miatt kisebb-nagyobb veszteséggel).

      Már nem hirdetem sehol az oldalt, de az archívumban benne hagyom.

      Üdvözlettel: Péter

      Törlés